معرفی وبلاگ
films and serials
this website has all you want

 

سلام دوستان. خوبین خوشین سلامتین؟این وب پنجم منه. چون فیل×تر شده بود آدرسشو عوض کردم. قوانین وبم اینه:

-به هیچ عنوان نظرات حاوی تبلیغ و توهین نزارید.چون نمیخونمشون تایید هم نمیشن

-هرگونه توهین به جاناتان-لوسی-آمایا-جولیا-مارکوس-پائولا و خرم سلطان ممنوعه

-با تبادل لینک با وبلاگ هایی که تصاویر و متون ضد اخلاق دارن مخالفم

-همه باید به نظرات دیگران احترام بزارن

اینم سه تا وب دیگه ام تو لوکس بلاگ:

www.bramstokersdracula.loxblog.com

www.bsdraculalove.loxblog.com

www.loveneverdies1.loxblog.com

اینم وبم توی بلاگفا:

www.bramstokersdracula2.blogfa.com



شنبه 2 شهريور 1398برچسب:, :: 11:24 :: نويسنده : پری

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید من پریسا هستم 14 سالمه این وبلاگو واسه شما درست کردم تا هرچی خواستین توش بزارم
آرشيو وبلاگ
نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 10
بازدید هفته : 18
بازدید ماه : 52
بازدید کل : 3058
تعداد مطالب : 7
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1